irancharter Secrets

Wiki Article

برای اینکه بدون دغدغه سفر خود را آغاز کنید باید حداقل دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید.

علاوه بر پروازهای داخلی، بعضی از این ایرلاین‌ها، به سمت مقاصد خارجی هم پرواز دارند.

ولی واقعا چارتر چیست؟ چارتر در لغت به معنای دربست است. وقتی تاکسی دربست کرایه می کنید، به راننده تاکسی به ازای تعداد نفرات پول نمی دهید.

با ورود به این لینک می‌توانید بلیطتان را دانلود کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه پیگیری خرید و با وارد‌کردن شماره موبایل و کد پیگیری بلیطتان را دانلود کنید.

صندلی‌هایی که ارزان تر از بقیه بلیط های پرواز فروخته می‌شوند، هیچ فرقی با صندلی‌های دیگر ندارند و تمام امکانات و شرایط پرواز برای بلیط های سیستمی کاملا مشابه بلیط های چارتر و لحظه آخر است.

مهمترین مزیت خرید بليط هواپيمای چارتر ارزان برای مسافران عمومی قيمت ارزان آن نسبت به قيمت واقعیشان در بلیط‌های سیستمی است. اما بلیط چارتر معایبی هم دارد که قبل از خرید بهتر است به آن توجه کنید. اول از همه اینکه بلیط‌های چارتری را نمی‌توان کنسل کرد و در صورت از دست دادن پرواز هم پولی به شما بازگردانده نمی‌شود.

همچنین بلیط پروازهای خارجیِ شرکت های هواپیمایی داخلی مانند ماهان، ایران‌ایر، قشم ایر، آتا و .. نیز روی سایت علی‌بابا به فروش می‌رسد.

در هر جستجویی که انجام می دهید، به صورت پیش فرض در ابتدای فهرست با پروازهایی روبرو می شوید که به عنوان بهترین پروازها به شما معرفی می شوند.

چارترکننده هرچه به زمان پرواز نزدیک شود و بلیط های پرواز را نفروخته باشد، مجبور به پایین آوردن قیمت در لحظه های آخر کرده که در نتیجه شما می‌توانید بلیت هواپیما ارزان تهیه کنید.

همچنین برخی از پلتفرم‌های آنلاین کدهای تخفیفی را در نظر گرفته و آنها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بعد از کامل‌کردن اطلاعات مسافرها و پرداخت آنلاین مبلغ بلیط، لینک دانلود بلیط از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می‌شود.

از آنجایی که این موضوع قاعده و قانون خاصی در شرکت های هواپیمایی ندارد، با چک کردن مداوم قیمت بلیط می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

می‌توانید بر اساس بازه قیمت، نوع ایرلاین، کلاس پروازی و سایر موارد فیلتر کنید.

خیلی‌ها بلیط هواپیما با هواپیما سفر کردن را به ساعت‌ها در جاده و قطار بودن ترجیح می‌دهند.

Report this wiki page